Kulttuurimatkailutuotteet kansainvälisille markkinoille, yhteensä 3 pv tai verkkoversio 6 x ½ pv
Kolmen lähityöpajapäivän (3 x 7h) tai verkkototeutuksen (6 x 3 h) steady-tason kokonaisuudessa perehdytään kulttuurimatkailun kohteiden ja palveluiden tuotteistamiseen kansainvälisille markkinoille. Valmennuksen teemoina ovat kulttuurimatkailun sisältösuunnittelu ja hinnoittelu, jakelutiet ja markkinointiviestintä (perinteiset & digitaaliset kanavat) sekä tuotteiden laatu-, turvallisuus- ja vastuullisuusnäkökohtia.
Sopii hyvin myös kulttuuritoimijoille, jotka suuntaavat toimintaansa matkailuun ja kansainvälisyyteen.
Valmennuksesta vastaavat yhdessä Visit Finland -akatemian asiantuntijat Arja Kortesluoma, Soila Palviainen ja Marjo Ranta-Irwin, jotka ovat olleet mukana Culture Finland -ohjelman toiminnassa sen alusta (2011) alkaen. Kaikilla on laaja käytännön kokemus matkailualasta ja kulttuurimatkailun kehittämisestä. Kysy myös 4 tai 5 päivän kokonaisuutta!
Sisältösuunnittelu ja erityispiirteet
Verkostotuote ja hinnoittelu
Markkinointi ja myynti
Markkina-alueet ja kohderyhmät
Laatu, turvallisuus ja tuotesuositukset
Vastuullisuus ja Responsible-viestintä