Ready & Steady -tasot
Tämän valmennuksen avulla destinaatio ja alueen yritykset pääsevät alkuun kestävän kehityksen mukaisessa matkailutoiminnassa. Tavoitteena on saattaa yritykset ja destinaatio matkaan Sustainable Travel Finland -polulle. Päivän aikana käydään läpi mm. vastuullisuuden eri osa-alueet, vastuullisuusviestintää ja konkreettisen vastuullisuussuunnitelman tekemistä. Osallistavalla valmennuksella kuljetaan teoriasta käytäntöön. Valmentaja tutustuttaa osallistujat ohjelman työkaluihin, kuten STF-onlinealustaan.
Sisällön painotukset ja toteutustavat sovitaan tilaajan toivomusten mukaisiksi. Lue lisää Sustainable Travel Finland -valmennuspäivästä.
Sustainable Travel Finland -jatkovalmennus koostuu 10 moduulista. Voit tilata kaikki moduulit valmennussarjana, tai yksittäisiä moduuleja täsmävalmennuksina alueellesi.
Klinikoissa vahvuuteni ovat teemoilla:
Lue lisää Sustainable Travel Finland -jatkovalmennuskokonaisuudesta.
Klinikassa käydään erittäin käytännönläheisesti ja ohjatusti läpi kehittämissuunnitelman rakenne sekä sen työstäminen siten, että se linkittyy saumattomasti matkailuyrityksen liiketoimintaan. Klinikan jälkeen asiakkaalla on kyvykkyys tehdä itsenäisesti kehittämissuunnitelma, joka sisältää myös tavoitteet, toimenpiteet ja aikataulun. Klinikka on palasteltu sopiviin kokonaisuuksiin, jotta kokonaisuuden omaksuminen on sujuvaa.
Klinikassa perehdytään käytännönläheisesti eri sertifikaatteihin sekä käydään kohta kohdalta läpi niiden hakemiseen liittyvät konkreettiset asiat. Klinikan aikana on mahdollista valita 1-2 sertifikaattia, joihin perehdytään tarkemmin matkailuyrityksen liiketoiminnan näkökulmasta. Klinikan jälkeen asiakkaalla on ymmärrys sertifikaattien eroista ja hänellä on kyvykkyys tuottaa vaadittava dokumentaatio sertifioinnin tueksi.
Klinikassa käydään läpi vastuullisuusviestinnän erilaisia työkaluja, joiden avulla viestintää suunnitellaan. Klinikan aikana tuotetaan myös konkreettista sisältöä eri kanaviin ja kohderyhmiin. Tuotokset ovat välittömästi käytettävissä vastuullisuusviestintään. Klinikan jälkeen asiakkaalla on selkeä näkemys ja ymmärrys, millaista viestintää matkailuyritys tulee jatkossa toteuttamaan vastuullisuuteen liittyen.