Steady & Go -taso
Valmennuksia voidaan toteuttaa sekä paikan päällä että verkon kautta etävalmennuksena.
Miten kehittää Culture Finland -tuotteita, erityisesti design-teeman tuotteita Kiinan markkinoille?
Miten kehittää kesän ja talven Outdoors-tuotteita Kiinan markkinoille?
Miten kehittää Stopover-tuotteita Kiinan markkinoille?
Miten eri tuotetyypit, esim. tuotekortti, pakettimatkat, on request -tuote tai takuulähtö ja omatoimituotteet, sopivat Kiinan markkinoille?
Mistä kiinalaiset pitävät Suomessa?
Valmennuksen sisältö voidaan keskittää osaan tuotteita tai kaikkiin tuotteisiin, riippuen asiakkaan tarpeista.
Kiinan matkailujakelukanavat ja niiden toimintatavat.
Tärkeimmät online-kanavat Kiinassa.
Miten valita oikeita jakelukanavia?
Yhteistyö tuotekehittämisessä jakelukanavien kanssa.
Kiinan neuvottelun kulttuuri ja sen vaikutus kaupantekoon.
Kiinalaiset hinnanneuvottelutavat.
Miten valmistaudutaan hinnan neuvotteluun?
Hinnoittelu eri jakelukanavissa.
Markkinointikanavat Kiinassa ja niiden rooli.
Miten hyötyä some-markkinoinnista Kiinan markkinoilla.
Miten valmistella markkinointimateriaalit (esim mainokset, kotisivut, esitteet) Kiinan markkinoille?
Miten paketoida tuotteita, jotka ovat kiinalaisturisteille houkuttelevia?
Mitä kiinalaiset odottavat turistipalveluilta?
Kiinalaisturistien kulutuskäyttäytyminen.
Miten lisätä tuotearvoa tarjoamalla asiakaspalveluja.
Kuinka käyttää palautetta asiakaspalvelun kehittämiseen?
Käytä apuna rohkeasti Suomessa asuvia kiinalaisia osaajia.
Perinteiset kiinalaiset uskonnot ja uskomukset.
Modernit kiinalaiset trendit.
Kiinalaisen liiketoimintakulttuurin ja tapojen ominaispiirteet.
Perustietoja kiinan kirjoitusmerkeistä.
Kiinan kielen yksinkertaisia ilmaisuja, mm. tervehdykset ja esittäytyminen.
Kiinan kulttuurin ja kiinan kielen tuntemuksen tärkeä rooli henkilösuhteiden luomisessa ja liikesuhteiden pitämisessä.
Ymmärtää erilaisia koulutusmatkailusegmenttejä (kokemuksellinen, oppimispohjainen ja akateeminen) ja näistä kiinnostuneiden ryhmien tarpeet.
Miten sijoittaa yrittäjät oikeisiin segmentteihin
Miten muokata tuotteet kiinalaisryhmän kiinnostuksen mukaan
Miten hyödyntää eri palveluiden yhteisiä resursseja
Tuotteiden toteuttamisprosessi kiinalaisryhmille
Käytännöllisiä vinkkejä kiinan kielestä matkailupalveluissa
Yllä mainittujen aiheiden lisäksi koulutuksen sisältö ja pituus voidaan räätälöidä ja sopia asiakkaan tarpeen mukaan.