Ready, Steady & Go -tasot
Avataan yhdessä digitaalisen asiakaspolun salat asiakaslähtöisen analyysin kautta. Luodaan toimintatavat, joilla ostopolun ylläpito helpottuu.
Käydään läpi yrityskohtaiset tuotteet ja rakennetaan tavoitekuva jakelukanavista- ja myyntimalleista.
Miten tehdään markkinointia mitattavasti ja tavoitteellisesti? Minkälaiset asiat tukevat asiakaspolkua ja missä taas tuottamatonta tykkäyskalastelua? Käydään digimarkkinoinnin toimintatavat yhdessä sparraten läpi.
Käytänteen ja toimintamallit tiedon keräämiseen ja sen käyttämiseen päätöksenteossa niin markkinoinnin, myynnin kuin toimintojen näkökulmasta.
Miten rakennamme toimivan palautekanavan joka sekä vahvistaa markkinointiviestiämme että tehostaa omaa toimintaamme?
Sparraava kokonaisuus, jossa rakennamme tarjonnan peusteella askelmerkit laadukkaalle kansainvälistymiselle.
Valmentajan kartoituksen ja yhteisen tekemisen kautta rakennetaan analyysi kohteen piilevistä luontoarvoista ja niiden kestävästä hyödyntämisestä markkinoinnissa.
Missä kanavissa kuluttajia puhutellaan? Miten sitoutetaan ihmisiä brändiin? Modernit monimediakanavat video- ja audiosisältöjen kautta tarjoavan ainutkertaisen mahdollisuuden markkinoinnin kehitykseen - kunhan se tehdään hyvin.