Suomen kohderyhmiä ovat nuoret 20-30-vuotiaat sekä lapsiperheet.
Suomen myyntivaltit Etelä-Koreassa ovat helppo saavutettavuus lähimpänä Euroopan kohteena, erinomainen maakuva sekä matkailutuotetarjonta, joka sopii hyvin yhteen korealaisten matkailijoiden matkustusmotiivien kanssa. Myös helpot jatkoyhteydet muualle Eurooppaan edistävät kauttakulkumatkailua Suomen kautta.
Moni korealainen matkailija yhdistää Suomen muiden Pohjoismaiden kanssa yhdeksi retkeksi, sekä toisinaan myös Venäjän tai Viron kanssa. Tästä syystä ympäröivät maat ovatkin suurimmat kilpailijamme yöpymisten osalta.
Korealaiset matkailijat etsivät yleensä pohjoismaista "slow lifea" tai "healing" matkailua, eli pääsyä eroon kiireisestä arjesta, sekä ainutlaatuisia kokemuksia kuten revontulet ja koiravaljakkoajelut, joista voi kehua muille ja jakaa sosiaaliseen mediaan. Korealaisia matkailijoita kiinnostaa erityisesti paikallinen kulttuuri, trendikkäät kahvilat ja ravintolat, sekä kuuluisat nähtävyydet. Myös shoppailu kiinnostaa ja erityisesti pohjoismainen design on trendikäs aihe Koreassa.
Korealaiset matkailijat usein tekevät hyvin selvän suunnitelman matkalleen ja tekevät taustatutkimuksen paikoista ja aktiviteeteista jotka haluavat kokea etukäteen. Englannin kielen osaaminen rajoittuu lähinnä alkeisiin, joten tiedon ja kävijöiden tekemien arvostelujen löytyminen koreaksi on suuri myyntivaltti, varsinkin korealaisista tiedonhakuportaaleista.
Alla olevasta näkymästä löytyy suunnitellut toimenpiteet Etelä-Korean markkinalle.